Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Вівторок,         21.08.2018,            11:11 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

             

  Проблема навчання дітей з особливими потребами набуває широкої актуальності сьогодні. Освітній інклюзивний простір стає доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. В нашому дошкільному закладі створені доступні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Логопед - проводить діагностичне обстеження. Первинні прийоми «дитина-батьки», консультацій та заняття, направлені на підтримку дітей і дорослих, які мають логопедично-дефектологічні проблеми; консультації і заняття направленні на виправлення мовленнєвого дефекту, розвиток когнітивної, емоційної та сенсорних сфер дитини.

Психолог - психологічне діагностування, консультації і завдання, направлені на підтримку дітей і дорослих які мають соціально - емоційні проблеми .

Медична сестра - здійснює медичну підтримку і контроль, консультує батьків щодо прийомів догляду, пов'язаних із здоров'ям малюка із особливими потребами.

В нашому закладі створені всі умови для перебування та навчання дітей з особливими освітніми потребами. В дошкільному закладі забезпечений безперешкодний доступ дітям з особливими потребами . Кнопка виклику використовується за умови недоступності приміщення, встановлена поруч з вхідними дверима . Наявні інформаційні табло . Міжнародний символ доступності (МСД) вказує на об’єкт, який є повністю доступним і безпечним для дітей з особливими потребами. Вхідні двері забезпечують безпроблемний прохід людям з важкими ураженнями опорно-рухового апарату та проїзд інвалідним візком.

Матеріально-технічна база:

    • Кабінет логопеда
    • Кабінет психолога
    • Музична і фізкультурна зала
    • Медичний кабінет

Заняття проводять небайдужі і творчі педагоги із високим рівнем психологічної компетентності, адже покликання педагога (вони це розуміють) полягає у створенні умов для розвитку кожної дитини. Коли не має індивідуальних занять діти залучаються  до освітнього процесу відповідно вікових груп. Отже ці діти є частково інтегровані.