Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Субота,         20.07.2019,            13:20 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка музичного керівника

Музичний керівник

Моргун Ірина Євгеніївна

                                                        

 

 

Інструктивно-методичні рекомендації

«Про організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»

можна переглянути тут

http://dnz-malyatko1.at.ua/navchanya/instruktivno-metod_rekomendaciji.rar

 

Свято музики в Богуславському ДНЗ №1 «Малятко»

Фотоматеріали про зустріч перегляньте тут

http://dnz-malyatko1.at.ua/svjato_muziki.7z

 

Використання системи К.Орфа у розвитку музичних здібностей дітей

дошкільного віку

Орф-педагогіка - це особливий тип музичної педагогіки, яку називають креативною. Вона заснована на нерозривності музики, руху, слова, малюнка та особливій організації педагогічного процесу, яка дає змогу дітям виражати себе через гру на музичних інструментах, створювати власні танцювальні композиції, співати і самостійно акомпонувати собі. У нашому ДНЗ ми намагаємося створити сприятливі умови для особистого становлення та творчої реалізації кожної дитини. Важливу роль у становленні  творчої особистостівідводимо музичному вихованню дітей. 

                                          

                             

Методика К.Орфа допомагає педагогам навчити дітей любити музику. В чому заключається педагогічна концепція "елементарного музикування" К.Орфа? Це: 

  • творчий процес навчання за принципом "від простого - до складного"
  • різні види спільних досліджень, що ведуть до імпровізації;
  • поєднання музики, руху, слова, малюнка;
  • пріоритетне виховання почуття ритму;
  • висока рухова активність;
  • змога грати ана багатьох музичних інструментах без попереднього навчання;
  • використання музичного фольклору;
  • музичне виховання, що сприяє розв'язанню низки комунікативних та соціальних завдань.

Результативність педагогіки К.Орфа

Упровадження педагогіки К.Орфа у практику роботи збагатило завдання і зміст музичного виховання. Активна співтворчість музичного керівника та дітей, побудова навчання на основі інтерпретації та імпровізації дали змогу значно збільшити ефективність виховання у дітей загальної музикальності. Результат такої організації музичного виховання - гарно розвинуті у дітей музичні, творчі здібності, набутий досвід, переживання позитивних емоцій під час різних видів музичної діяльності, розвиток природних задатків, справжньої музичної обдарованості.

Патріотичне виховання дошкільників на заняттях з музичного виховання

 

Одним із майданчиків, на якому можна  виховати в дітей патріотизм та заглибити їх у дивовижно розмаїтий світ українства є музичні заняття.

Виховання патріотичних почуттів дошкільників на музичних заняттях   здійснюємо через такі форми взаємодії музичного керівника з дітьми як:

  • слухання високохудожніх зразків української класичної музики та бесіда з приводу прослуханого твору;
  • цікаві бесіди про відомих українських співаків, композиторів, їх творчий шлях;
  • ознайомлення і зацікавлення дітей українськими народними інструментами, грою на них;
  • використання народних звичаїв, обрядів, ігор на святах, розвагах;
  • розгляд ілюстрацій народознавчого змісту та бесіда у поєднанні з музикою;
  • вивчення елементів народного танцю;
  • вивчення українських народних пісень та їх виконання тощо.

Найпоширенішою формою патріотичного виховання дошкільників у дитячому садку є проведення народних свят, розваг, вечорниць, інсценізацій українських народних казок, де використовуємо доступні дітям українські народні пісні, забавлянки, потішки, частівки, коломийки; українські таночки: гопак, козачок, полька, метелиця, гречаники, кривий танець; гра на дитячих музичних інструментах: бубон, сопілка, свищик, цимбали, трембіта, трикутник, маракаси, дзвіночок та інші. Виховання патріотизму, формування у дошкільників національної самосвідомості на заняттях з музичного виховання та у повсякденному житті стає сьогодні чи не одним з найголовніших завдань музичного керівника та кожної української родини.

 

Музичний розвиток дитини

 

           Музичне виховання – це цілеспрямоване формування особистості дитини дією музичного мистецтва, формування інтересів , потреб, здібностей, естетичного ставлення до музики. Я, як музичний керівник дитячого садочку працюю  над такими завданнями:

  • виховувати любов і інтерес до музики;
  • збагачувати музичні здібності дітей, ознайомлюючи їх з різними музичними творами;
  • ознайомлювати дітей з найпростішими музичними поняттями, розвивати навичкам слухання музики, співу, музично – ритмічного руху, гри на дитячих музичних інструментах;
  • розвивати елементарну чутливість , сенсорні здібності і ладово – висотний слух, відчуття ритму формувати співочий голос і виразність рухів;
  • прищеплювати елементарні співочі та рухові навички, добиваючись простоти і виразності виконання музичних творів;
  • сприяти виникненню і початковим виявам музичного смаку на основі отриманих вражень і уявлень про музику, формуючи спершу вибірне, а потім оцінне ставлення до музичних творів;
  • розвивати творчу активність в усі доступних дітям видах музичної діяльності: відтворенні характерних образів в іграх і хороводах, використання вивчених танцювальних рухів у нових, самостійно знайдених поєднаннях , імпровізації маленьких пісень, співаночок.

Таким чином формується самостійність, ініціатива і прагнення застосувати у повсякденному житті вивчений репертуар, грати на музичних інструментах , співати.

Невід’ємною частиною роботи музичних керівників є робота з батьками. Адже, встановити контакт з батьками – важлива робота і муз керівника і вихователя. Перед усім, співпраця з батьками потрібна для того, щоб спільними зусиллями виховувати дітей вдома і в садочку.

Традиційно в садочку про водяться Дні відкритих дверей, під час яких батьки можуть завітати на музичні заняття і побачити на власні очі успіхи своїх дітей порівняти їх знання і вміння з іншими дітьми. Музичні керівники інколи під час вивчення складного руху чи в момент відпрацювання точності, емоційності, естетичності того чи іншого руху «задають» так звані домашні завдання (вивчити слова пісеньки, відпрацювати рухи перед дзеркалом тощо). Таким чином, спільна робота музичних керівників та батьків дасть змогу кожній сім’ї взяти правильний напрям у вихованні дитини, і вихованні любові до музики, розвиткові їхніх естетичних смаків і вподобань.

Отже, щоб отримати позитивний результат і повноцінний гармонійний розвиток дітей, їх нормального музично – гармонійного розвитку, виховання в них почуття колективізму, любов до музики, всебічної і надійної підготовки до навчання в школі, можна досягти тоді, коли ми самі будемо розуміти і бажати дійти до якнайкращих результатів у своїй роботі.