Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Субота,         20.07.2019,            13:21 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа передового педагогічного досвіду

З-поміж численних видів медіа технологій, які набули нині широкого застосування, найпопулярнішими серед дошкільників, безумовно, є мультфільми. 
16 квітня 2019 року на базі Богуславського КДНЗ (ЦРД) №1 «Малятко» відбулося засідання Школи передового педагогічного досвіду вихователя Науменко Г.М. Галина Михайлівна провела інтегроване заняття, під час якого діти та дорослі пригадали знайомі улюблені мультфільми, самостійно склали казку, допомогли Бджілці, переглянули фокуси та пригостили Карлсона смачним малиновим варенням. Всі присутні мали змогу переконатися ще раз в тому, що екранні засоби для сучасної дитини є звичними й улюбленими, зустріч із ними приносить їм радість та безліч позитивних емоцій.

     

 

 

Народна іграшка є спадщиною подібно до рідної мови, казки, пісні. Народні іграшки перевірені дитячою любов'ю до неї, дитячою грою. Народна іграшка несе в собі художню культуру народної творчості, розвиває самобутні риси естетики свого народу.  Іграшка для дитини – народна чи сучасна – то культурне знаряддя, з допомогою якого вона освоює величезний складний світ. Завдання навчального закладу – сприяти органічному поєднанню в дитячій душі потягу до нового з потребою в одвічно рідному, традиційному.Саме з цією метою 17 жовтня 2017 року в Богуславському КДНЗ (ЦРД) №1 було проведено заcідання Школи передового педагогічного досвіду.

На цей раз слухачами школи стали досвідчені педагоги нашого дошкільного закладу. На початку Науменко Г. М. познайомила своїх гостей з різновидами української народної іграшки, а деякі з них використала в ході проведення заняття « Із бабусиної скрині». Діти та дорослі з задоволенням розглядали, гралися та здійснили віртуальну подорож у минуле української народної іграшки.

Програму заходу можна завантажити тут

http://dnz-malyatko1.at.ua/novnavch/programka.rar

Іграшка – річ, призначена дітям для гри і  як найсуттєвіший її компонент, вона відіграє важливу освітню, розвивальну, виховну, навіть організаційну ролі. Як і гра, іграшка є важливим фактором психічного розвитку дитини, що забезпечує поступове здійснення нею усіх видів діяльності на більш високому рівні. Народна іграшка є спадщиною подібно до рідної мови, казки, пісні. Це – пам’ять етносу, нації, народу, людства про своє історичне та доісторичне минуле. Народна іграшка несе в собі художню культуру народної творчості, розвиває самобутні риси естетики свого народу, має також неабиякі високі мистецькі якості і широкі виховні можливості.

Саме з метою залучення дошкільників до культури українського народу в Богуславському КДНЗ (ЦРД) №1 «Малятко» 06.02.2017 року було проведено інтегроване заняття Школи передового педагогічного досвіду «Українські народні іграшки».

Галина Михайлівна Науменко в ході заняття познайомила з різними видами української народної іграшки, діти в різних ігрових ситуаціях з задоволенням обіграли іграшки та розказали вірші про улюблені іграшки.Науменко Г.М. ознайомила всіх присутніх з особливостями організації роботи з ознайомлення дошкільників з українською народною іграшкою, способами організації навчально-виховної роботи та виробили спільні рекомендації щодо подальшої роботи.

Програму заходу можна завантажити тут

http://dnz-malyatko1.at.ua/navchanya/programka.rar

Українська народна іграшка - засіб виховання дітей дошкільного віку.

Народна іграшка – витвір специфічний. Своєю простотою й досконалістю, витонченістю форм, різноманітністю використаних природних матеріалів, образністю й естетичною довершеністю українська іграшка розвиває духовний світ дитини, пробуджує відчуття рідного коріння. Українська народна іграшка несе малятам цілком  доступні знання про працю, відпочинок людей у давнину, їхній побут, мистецтво, життя загалом.

Використання народної іграшки в дитячому садку, сім'ї урізноманітнює ігрову діяльність дітей, збагачує, розширює сферу пізнання дитиною світу і свого народу, розвиває традиційні для національної, господарської, побутової культури навички. Крім того, дитина сприймає народну іграшку і як витвір мистецтва, що сприяє її естетичному вихованню.

 

Пісочна терапія

Гра з піс­ком має дати дитині можливість по­збутися психологічних проблем за допомогою перенесення їх назовні, на площину Пісочниці, у світ фанта­зій, і формування відчуття контролю над своїми внутрішніми почуттями і мотивами. Граючи з піском, малюк може виразити свої емоційні переживання, звільняється від страхів, пережи­те не завдає йому психічної травми. Завдання пісочної терапії узгоджуються з внутрішнім прагненням дитини до самоактуалізації. Мета такої терапії - не змінювати дитину, не прищеплювати їй якісь спеціальні поведінкові навички, а дати їй можливість бути самою собою, самовиражатися.

   15.02.2016 року на базі Богуславського дошкільного навчального закладу №1 «Малятко» відбулося засідання слухачів школи передового педагогічного досвіду  з теми: «Сендплей- метод позитивного впливу на психічний та мовленнєвий розвиток дитини». Слухачами школи  було переглянуто інтегроване заняття  «Подорож по сторінках журналу «Всезнайко»  з використанням техніки «сендплей», яке підготувала та провела керівник школи ППД Науменко Г.М.  Під час обговорення вихователь розповіла  про «сендплей»,як метод позитивного впливу на психічний та мовленнєвий розвиток дитини.  Науменко Г.М. поділилася досвідом роботи з питання створення в дошкільному закладі необхідних умов для організації ігор з піском,    після чого присутні обмінялися досвідом .У цікавій формі був проведений тренінг для слухачів школи ППД «Вихователь- людина творча» .По завершенню Науменко Г.М. провела практичну роботу з вихователями «Казковий вернісаж» та вправу «Аплодисменти». Методист з дошкільного виховання районного методкабінету  Михайліченко Л.Г, підвела підсумки  засідання школи ППД. Після чого усіма присутніми були прийнятті методичні рекомендації та побажання