Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Понеділок,         22.10.2018,            16:15 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розклад організованої діяльності

РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

У Богуславському КДНЗ(ЦРД) №1 "Малятко" використовуються різноманітні, цікаві, інтерактивні форми організації дітей: 
- спеціально організована навчальна діяльність, 
- ігри-заняття, 
- самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), 
- індивідуальна робота, 
- спостереження, екскурсії, походи, 
- свята та розваги, робота гуртків тощо. 
Під час складання розкладу занять враховуємо психічне, фізичне, емоційне навантаження на дитину, передбачаємо раціональне чергування видів розумової, рухової, практичної діяльності. Місце проведення занять – вікові групи, спортивна та музична зали, ігрові, спортивні майданчики, тощо. Розклад занять затверджується завідуючою ДНЗ. 
Заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.) є основною формою організованої навчальної діяльності дітей в дошкільному закладі. Тривалість заняття для дітей  молодшого дошкільного віку -  15  хвилин ( 11занять на тиждень),середнього дошкільного віку - 20 хвилин ( 12 занять на тиждень ),старшого дошкільного віку -25 хвилин ( 15 занять на тиждень) . Навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно у першу половину дня.

 

РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.  

          Середня група  «Фіалка»    

 

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1. Фізичний розвиток (під музичний супровід)

2. Мовленнєвий розвиток / Пізнавальний розвиток: ознайомлення з навколишнім

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток: основи здоров’я

1. Фізичний розвиток

2. Пізнавальний розвиток: логіко-математичний розвиток / Креативний розвиток: конструктивна діяльність

 

ІІ пол. дня:

пізнавальний розвиток: народознавство

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: малювання

 

ІІ пол. дня:

І-ІІІ тиждень – музичні розваги,

І-ІV – спортивні розваги

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: аплікація / Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: ліплення

 

ІІ пол. дня:

креативний розвиток: театралізована діяльність

 

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Художньо-естетичний розвиток: художня література / пізнавальний розвиток: ознайомлення з природою

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток: безпека життєдіяльності

 

 

      

                           Молодша група  «Волошка»

 

 

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1. Фізичний розвиток (під музичний супровід)

2. Мовленнєвий розвиток / Пізнавальний розвиток: ознайомлення з навколишнім

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток: основи здоров’я

1. Фізичний розвиток

2. Пізнавальний розвиток: логіко-математичний розвиток / Креативний розвиток: конструктивна діяльність

 

ІІ пол. дня:

пізнавальний розвиток: народознавство

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: малювання

 

ІІ пол. дня:

І-ІІІ тиждень – музичні розваги,

І-ІV – спортивні розваги

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: аплікація / Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: ліплення

 

ІІ пол. дня:

креативний розвиток: театралізована діяльність

 

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Художньо-естетичний розвиток: художня література / пізнавальний розвиток: ознайомлення з природою

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток: безпека життєдіяльності

 

                     Старша група  «Дзвіночок»

 

 

 

 

 

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1. Фізичний розвиток (під музичний супровід)

2. Мовленнєвий розвиток + художньо-естетичний розвиток: художня література

3. Мовленнєвий розвиток: англійська мова

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток: основи здоров’я

 

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Пізнавальний розвиток: логіко-математичний розвиток

 

ІІ пол. дня:

креативний розвиток: театралізована діяльність

 

1. Фізичний розвиток

2. Мовленнєвий розвиток+ пізнавальний розвиток: ознайомлення з навколишнім / Мовленнєвий розвиток+ пізнавальний розвиток: ознайомлення з природою

3. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: аплікація / креативний розвиток: конструктивна діяльність

 

ІІ пол. дня:

І-ІІІ тиждень – музичні розваги,

ІІ-ІV – спортивні розваги

 

Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: ліплення

3. Мовленнєвий розвиток: англійська мова

 

ІІ пол. дня:

пізнавальний розвиток: народознавство

1. Фізичний розвиток

2. Мовленнєвий розвиток + художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: малювання

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток: безпека життєдіяльності


           
  Середня група  «Барвінок»  

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1. Мовленнєвий розвиток: англійська мова

2. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: малювання

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток

 

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Пізнавальний розвиток: логіко-математичний розвиток

 

ІІ пол. дня:

фізичний розвиток: безпека життєдіяльності / фізичний розвиток: основи здоров'я

1. Мовленнєвий розвиток: англійська мова

2. Фізичний розвиток (під музичний супровід)

3. Мовленнєвий розвиток / Художньо-естетичний розвиток: художня література

 

ІІ пол. дня:

І-ІІІ тиждень – музичні розваги,

І-ІV – спортивні розваги

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Пізнавальний розвиток: ознайомлення з природою / пізнавальний розвиток: ознайомлення з навколишнім + мовленнєвий розвиток

 

  1. ІІ пол. дня:

пізнавальний розвиток: народознавство

1. Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: ліплення / Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: аплікація

 

ІІ пол. дня:

пізнавальний розвиток: ознайомлення з природою: екологічне виховання

 

 

         

Старша  група  «Ромашка»  

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

 

1. Мовленнєвий розвиток: англійська мова

2. Мовленнєвий розвиток: навчання елементів грамоти

3. Фізичний розвиток (під музичний супровід)

 

ІІ пол. дня:

гурток з англійської мови

«English Club» / гурток з образотворчої діяльності «Країна чудес»

1. Фізичний розвиток

2. Пізнавальний розвиток: логіко-математичний розвиток

3. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: малювання

 

ІІ пол. дня:

гурток з театралізованої діяльності «Грайлик» / гурток з фізичного виховання «Казкова фізкультура»

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Мовленнєвий розвиток: навчання елементів грамоти

3. Мовленнєвий розвиток: англійська мова

 

ІІ пол. дня:

І-ІІІ тиждень – музичні розваги, ІІ-ІV – спортивні розваги

 

 

1. Фізичний розвиток

2. Пізнавальний розвиток: логіко-математичний розвиток

3. Пізнавальний розвиток: ознайомлення з природою / Пізнавальний розвиток: ознайомлення з довкіллям

 

ІІ пол. дня:

гурток з англійської мови

«English Club» / гурток з образотворчої діяльності «Країна чудес»

 

1. Художньо-естетичний розвиток: музична діяльність

2. Мовленнєвий розвиток / Художньо-естетичний розвиток: художня література

3. Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: ліплення / Художньо-естетичний розвиток: образотворча діяльність: аплікація

 

ІІ пол. дня:

гурток з театралізованої діяльності «Грайлик» / гурток з фізичного виховання «Казкова фізкультура»