Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Середа,         26.09.2018,            00:48 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пріорітетні змістові напрями

Середня група "Барвінок"

Ключовим пріорітетом змістового наповнення освітнього процесу у роботи групи "Барвінок" є художньо-естетичний розвиток.

 Згідно цього напряму  вихователі наполегливо працюють над створенням належних умов для розвитку творчих здібностей дошкільників, а саме: над забезпеченням необхідного оснащення навчально-виховної роботи, створенням естетичного розвивального середовища, здійсненням варіативності змісту та форм організації художньо-естетичної діяльності дітей. Художньо-естетичний розвиток, на нашу думку, має допомогти остаточно відмовитись від методик "дозволено - заборонено" та впроваджувати педагогіку стосунків, розвивати творчі здібності дошкільників: музичні, театральні, образотворчі, хореографічні. Для організації освітньої діяльності вихователями використовується парціальна програма художньо – естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості» Р.М.Борщ, Д.В.Самойлик. – Тернопіль: Мандривець, 2013, яка забезпечує можливість реалізації варіантної складової Базового компонента дошкільної освіти.

           Програма «Радість творчості» виявляє:

     -збереження та розвиток творчого й особистого потенціалу дитини.

    -розвиває емоційно - естетичне сприймання, ціннісне ставлення до краси навколишнього світу, творчі здібності.

    -формує уявлення про різні види мистецтва та їх характерні особливості.

    -збагачує художньо-естетичний досвід дитини.

 

 

 

Старша група "Ромашка"

Ключовим пріорітетом змістового наповнення освітнього процесу у роботі групи"Ромашка" є екологічне виховання дітей.

Основу формування в дошкільнят любові й бережливого ставлення до природи становить взаємозв'язок трьох чинників: виховання емоційно-позитивного сприйняття природного довкіл¬ля; подання доступних знань про живу та неживу природу; організація практичної діяльності дітей. Вибір освітньої технології - це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії та форм роботи педагогів з вихованцями. Розуміючи своє головне завдання у створенні оптимальних умов для розвитку активності дітей, стимулювання їхньої само¬стійної творчості, вихователі широко використовують для екологічної освіти творчо-розвивальні технології. Забезпечення оптимальної результативності роботи групи «Волошка», з формування екологічної культури особистості, основ наукового світобачення дошкіль¬ника, здійснюється через організацію пошуково – дослідницької роботи. Напрямок роботи даного року – це надання дошкільникам основ наукового світобачення, заохочення їх до пошуково-дослідницької роботи в природі.
Екологічне виховання дітей в ДНЗ розглядається з позиції комплексного підходу, що значною мірою залежить від форми, методів, прийомів роботи. Одним із головних річних завдань роботи ДНЗ є «Формування екологічної компетентності дитини у світлі завдань Базового компоненту дошкільної освіти в ході реалізації освітньо - виховних проектів».

 Ключовим пріорітетом змістового наповнення освітнього процесу у молодшій групі "Волошка" є екологічний напрямок . 

 

                                                 Середня група "Фіалка"

 

 Ключовим пріорітетом змістового наповнення освітнього процесу у роботі групи"Фіалка" є комунікативно-мовленнєвий напрямок виховання дітей.

Вихователь дитячого садка має багато можливостей для виховання дітей у дусі рідної культури, тому що він саме живе з дітьми, і фольклор може стати не предметом вивчення, а частиною цієї природної побутового життя, прикрасивши і одухотворив її.   Український фольклор супроводжує дитину з перших років її життя, є невичерпним джерелом розвитку мовлення дітей, збагачення словника новими словами, образними виразами, виховання морально-етичних навичок. Він відображає життя народу, його історію, мову, мудрість. Народна мудрість, традиційні обряди – то скарбниця мовного розвитку. У своїй роботі вихователь особливу увагу приділяє ролі різножанрових фольклорних творів у розвитку мовлення дітей. Всю систему роботи з використання усної народної творчості намагається побудувати так, щоб зацікавити ним малят, викликати бажання слухати й вивчати ці твори: це і розігрування забавлянок та пісеньок, заучування малих жанрів українського фольклору, загадування і відгадування загадок, проведення народних ігор, інсценування та драматизація казок. Для того щоб створити розвивальне мовленнєве середовище, під час режимних моментів (умивання, одягання, годування, сну),а також ігор і побутового спілкування з малюками, вихователь звертається до народних пісеньок, потішок, забавлянок. Так, наприклад, щоб викликати у дітей позитивне ставлення до вмивання, використовує потішку «Водичко, водичко», а процес одягання супроводжує примовкою «Чок, чок, чобіток». Такі пісеньки-пестушки, як «Ладусі-ладусі», «Сорока-ворона», «Іде коза рогата» тощо, створюють у дітей радісний настрій, викликають позитивні емоції, розвивають музичний слух і мовлення.

 

.

Молодша група "Волошка"

 

Ключовим пріорітетом змістового наповнення освітнього процесу у роботі групи "Волошка" є морально-етичне виховання.

Чисті душі дітей мають брати свою духовну поживу від нас, їхні серця мають спиратися на нас, у любові до нас вони повинні піднестися до внутрішньої творчості.» ( М. Монтессорі )

 

Для організації освітньої діяльності вихователями використовується парціальна програма  з морального  виховання дітей дошкільного віку «Скарбниця моралі»  Лохвицька Л. В., яка забезпечує можливість реалізації варіантної складової Базового компонента дошкільної освіти.

Моральне формування особистості дошкільника вимагає дотримання певних педагогічних умов:

  •  чіткої постановки виховних завдань, спрямованих на створення гуманних взаємин у дитячому колективі;
  •  гуманного ставлення вихователя до дітей, прагнення зрозуміти дитину, її стан, мотиви вчинків;
  •  створення умов для активної діяльності дітей, що формує доброзичливі взаємини, принципи колективізму.

 Вихователі у своїй роботі з морального виховання опираються на дієвий підхід і педагогічним інструментом виховання  обирають  різні види діяльності дітей. Набутий дітьми досвід є основою для здійснення цілісної діяльності, насамперед гри. Навчання дітей норм морального поводження  здійснюють через спільну гру та спільну діяльність.

                                                                          

  Старша група "Дзвіночок"

Ключовим пріорітетом змістового наповнення освітнього процесу у роботі групи"Дзвіночок" є народознавчий напрямок виховання дітей.

Основу формування в дошкільнят любові й бережливого ставлення до природи становить взаємозв'язок трьох чинників: виховання емоційно-позитивного сприйняття природного довкіл¬ля; подання доступних знань про живу та неживу природу; організація практичної діяльності дітей. Вибір освітньої технології - це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії та форм роботи педагогів з вихованцями. Розуміючи своє головне завдання у створенні оптимальних умов для розвитку активності дітей, стимулювання їхньої само¬стійної творчості, вихователі широко використовують для екологічної освіти творчо-розвивальні технології. Забезпечення оптимальної результативності роботи групи «Волошка», з формування екологічної культури особистості, основ наукового світобачення дошкіль¬ника, здійснюється через організацію пошуково – дослідницької роботи. Напрямок роботи даного року – це надання дошкільникам основ наукового світобачення, заохочення їх до пошуково-дослідницької роботи в природі.
Екологічне виховання дітей в ДНЗ розглядається з позиції комплексного підходу, що значною мірою залежить від форми, методів, прийомів роботи. Одним із головних річних завдань роботи ДНЗ є «Формування екологічної компетентності дитини у світлі завдань Базового компоненту дошкільної освіти в ході реалізації освітньо - виховних проектів».

         

      Базовий компонент дошкільної освіти вказує, що «Система дошкільної освіти має                забезпечувати прилучення дитини до системи цінностей культури і традицій      українського народу», де діти крок за кроком будуть пізнавати і      накопичувати знання про  свій родовід, рідне село, рідний край в нерозривному зв’язку з вивченням народної спадщини,  звичаїв рідного краю, історії, мови, шанобливого ставлення до них». Сьогодні постає  питання з якого віку слід прилучати  особистість до спадщини свого народу. Дошкільний  вік є найсприятливішим періодом у становленні особистості. Саме в  цьому віці  найстрімкіше розвиваються фізичні та психічні якості дитини, формуються контури її  особистості