Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Субота,         15.12.2018,            08:33 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Основи правової культури

                  

Право - це сукупність встановлених  державною владою норм і правил, що регулюють відносини людей у ​​   суспільстві
 

  Правове виховання дошкільника починається з виховання у нього почуття власної гідності, поваги до самого себе. Тільки поважає самого себе і свої права людина здатна по-справжньому поважати інших людей та їх права.
Тому в дошкільному закладі і сім'ї необхідно створити атмосферу визнання індивідуальності дитини, поваги його особистості, а самій дитині надати можливість реалізовувати свої людські права Він повинен володіти свободою вибору, проявляти активність, ініціативність, самостійність, мати можливість висловлювати власну думку, проявляти шанобливе ставлення до думки інших, вміти надавати допомогу і приймати її. Без цього не можуть розвиватися такі необхідні кожній людині громадянські якості, як активність, самостійність, рішучість, відповідальність. Виховання в дусі прав людини спрямоване на формування у дитини почуття справедливості, загальної рівності прав і можливостей. Тому неприпустимі несправедливість, заходи впливу, принижающие людську гідність дітей, порушують їх право бути коханими, рівними серед інших. Правова освіта дошкільнят передбачає ознайомлення юних громадян з конкретними і зрозумілими їм правами. 

План роботи з правового виховання

в Богуславському КДНЗ (ЦРД) №1 «Малятко»

на 2017-2018

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1.

Підбір та опрацювання довідкової та методичної літератури, журнальних статей.

 

 

Протягом року

Вихователь-методист, вихователі, практичний психолог

2.

Поновлення куточків з правової тематики з урахуванням вікових особливостей дітей.

 

Вересень

Вихователі

3.

Виготовлення наочного матеріалу для занять по ознайомленню дітей з їх правами: право на життя; право на домівку; право на сім’ю; право на ставлення до себе, як до рівних; право на захист від жорстокості і від тих, хто може з ними погано поводитися.

 

Жовтень

Вихователі

4.

Проведення серії занять з дітьми дошкільного віку, з урахуванням завдань: - розуміння кожною дитиною своїх прав, обов’язків і вміння пояснювати відмінність між ними; вчити дітей знати свої елементарні права; розуміння дітьми зв’язка між поняттями: право, правило, честь, обов’язок; виховувати прагнення до високої самооцінки, вирізняти себе з- поміж інших; вчити дітей використовувати ці знання в дидактичних і сюжетно – рольових іграх.

 

Листопад

Вихователі,

практичний психолог

5.

Виготовлення папок-пересувок: „Що потрібно дітям від батьків”, „Що таке жорстоке поводження”; „Емоційне насильство”.

 

Грудень

Вихователі,

практичний психолог

6.

Проведення анкетування батьків з проблемних сімей: „Яяк батько”, „Портрет моєї дитини».

Січень

Вихователі,

практичний психолог

7.

Проведення індивідуальних консультації з батьками сімей „групи ризику” з метою контролю за дитячо-батьківськими відносинами та профілактики нехтування батьками потребами дітей або жорстокого поводження з ними.

 

Лютий

Вихователі,

практичний психолог

8.

„Аукціон педагогічних ідей”.

Презентація методичного матеріалу.

 

Березень

Вихователь-методист, вихователі, практичний психолог

9.

Організація та проведення «Тижня правового виховання»

Квітень

Вихователь-методист, вихователі, практичний психолог, інструктор з фізичного виховання

10.

Підбиття підсумків роботи на тему «Створення системи роботи щодо захисту прав та гідності дитини»

Травень

Завідувач, вихователь-методист, вихователі, практичний психолог, інструктор з фізичного виховання