Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Субота,         15.12.2018,            08:36 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Педагогічна рада

Педагогічна рада - це колегіальний постійно діючий орган в дошкільному навчальному заклад


Масові форми методичної роботи в сучасному дошкільному навчальному закладі сприяють збагаченню інтересів, духовних і професійних потреб педагогів, є формою виявлення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду. До масових форм методичної роботи в ДНЗ  відносяться: педагогічні ради, конференції, педагогічні читання, виставки.У Законі України "Про дошкільну освіту" пункті 2 статті 20 "Управління та громадське самоврядування дошкільного навчального закладу" визначено основні положення щодо роботи педагогічної ради:Колегіальним постійно діючим органом управління дошкільним навчальним закладом є педагогічна рада;Педагогічна рада створюється в усіх дошкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників. Педагогічна рада є однією з форм науковометодичної роботи та управліннядошкільним навчальним закладом на демократичних засадах. Під час її засідань педагоги розглядають актуальні питання освітньої роботи з дітьми таїї методичного супроводу, радяться і ухвалюють рішення щодо їхудосконалення.
Педагогічна рада дошкільного навчального закладу:
•    оцінює результативність реалізації Державної базової програми та хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей по кожній віковій групі;
•    розглядає питання удосконалення організації навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі;
•    визначає план роботи дошкільного навчального закладу та педагогічне навантаження працівників;
•    затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
•    обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої -творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
•    аналізує проведення експериментальної та інноваційної діяльності у дошкільному навчальному закладі;
•    визначає шляхи співпраці дошкільного навчального закладу з сім’єю;
•    розглядає питання морального та матеріального заохочення працівників дошкільного навчального закладу;
•    заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
•    затверджує план підвищення педагогічної (фахової) майстерності педагогічних працівників;
•    розглядає інші питання, визначені Положенням про дошкільнийнавчальний заклад (зі змінами).