Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Педагогічна рада
Педагогічна рада - це колегіальний постійно діючий орган в дошкільному навчальному заклад
Масові форми методичної роботи в сучасному дошкільному навчальному закладі сприяють збагаченню інтересів, духовних і професійних потреб педагогів, є формою виявлення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду. До масових форм методичної роботи в ДНЗ відносяться: педагогічні ради, конференції, педагогічні читання, виставки.У Законі України "Про дошкільну освіту" пункті 2 статті 20 "Управління та громадське самоврядування дошкільного навчального закладу" визначено основні положення щодо роботи педагогічної ради:Колегіальним постійно діючим органом управління дошкільним навчальним закладом є педагогічна рада;Педагогічна рада створюється в усіх дошкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників. Педагогічна рада є однією з форм науковометодичної роботи та управліннядошкільним навчальним закладом на демократичних засадах. Під час її засідань педагоги розглядають актуальні питання освітньої роботи з дітьми таїї методичного супроводу, радяться і ухвалюють рішення щодо їхудосконалення. Педагогічна рада дошкільного навчального закладу:
• оцінює результативність реалізації Державної базової програми та хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей по кожній віковій групі;
• розглядає питання удосконалення організації навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі;
• визначає план роботи дошкільного навчального закладу та педагогічне навантаження працівників;
• затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
• обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої -творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
• аналізує проведення експериментальної та інноваційної діяльності у дошкільному навчальному закладі;
• визначає шляхи співпраці дошкільного навчального закладу з сім’єю;
• розглядає питання морального та матеріального заохочення працівників дошкільного навчального закладу;
• заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
• затверджує план підвищення педагогічної (фахової) майстерності педагогічних працівників;
• розглядає інші питання, визначені Положенням про дошкільнийнавчальний заклад (зі змінами).