Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Понеділок,         25.06.2018,            14:35 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наступність між ДНЗ та школою

Наступність між КДНЗ ( ЦРД ) та загальноосвітнім навчальним закладом

Дошкільне дитинство - це особливий і самодостатній період розвитку у житті кожної людини, під час якого  вона набуває певного досвіду і готується до зміни соціального статусу. І лише від дорослих залежить, щоб ця зміна відбулася природно і безболісно. Забезпечення наступності і перспективності між дошкільною та шкільною ланками освіти в умовах сучасних реалій, які склалися в Україні, є дуже важливим. Усвідомлюючи це, ми комплексно здійснюємо заходи, спрямовані на організацію спільних дій вихователів і вчителів та узгодження педагогічних зусиль. Власне, забезпечення наступності і перспективності - це процес, у якому задіяні і дошкільний заклад, і загальноосвітній навчальний заклад. Так, на дошкільному рівні освіти ми прагнемо зберегти самоцінність дошкільного дитинства і формувати особистісні якості дітей, які є основою успішного шкільного навчання. Школа ж, як наступник дошкільної освіти, починає не з «нуля», а продовжує розвивати потенціал дітей, розкритий ще у дошкільному віці. Такий підхід дає змогу визначити освіту як єдину систему на всіх етапах навчання. Наш педагогічний колектив спрямовує свої зусилля на всебічний розвиток кожної дитини, становлення її особистості, формування образу власного Я, що ґрунтується на набутих ціннісних орієнтаціях. Але успішна підготовка дитини до навчання у школі неможлива, якщо у неї не сформовано шкільну зрілість. Щоб вчасно відкоригувати освітній процес аби забезпечити безпроблемну адаптацію дітей до умов школи та їх успішність у першому класі, ми систематично вивчаємо рівень шкільної зрілості старших дошкільників і відстежуємо успішність навчання у першому класі випускників нашого дошкільного закладу. Наприкінці кожного навчального року ми проводимо порівняльний аналіз успішності навчання у першому класі наших випускників, підсумки якого обов’язково обговорюємо з учителями під час спільного засідання педагогічних рад.Так, у травні місяці, наприкінці кожного навчального року аналізуємо успішність навчання наших випускників. Показники адаптивності дітей та успішності їх шкільного навчання свідчать про те, що робота дошкільного закладу з підготовки дітей до навчання у школі здійснюється на високому рівні.