Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Середа,         16.01.2019,            12:11 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наші спеціалісти

 

Дошкільнята вивчають навколишній світ в процесі гри. Тому будь-яка навчально-виховна діяльність в ДНЗ не проходить без розвиваючих посібників. У магазинах асортимент таких ігрових матеріалів представлений широко, але тим не менш, не завжди можна знайти саме те, що необхідно. Крім того, діти швидко втрачають інтерес до знайомих ігор. Тоді можна самостійно виготовити оригінальні пізнавальні дидактичні посібники для дошкільнят. Асистенти вихователя в інклюзивних групах нашого навчального закладу, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами час даремно не витрачають. Бажання урізноманітнити свою роботу з дітьми, зробити її цікавішою для своїх вихованців, спонукало їх до виготовлення розвиваючого посібника «Таємниці навколишнього світу». Метою посібника є вдосконалювати вміння малят маніпулювати предметами; продовжувати знайомити з різними кольорами, формами, розмірами, тактильні відчуття; формувати рухові вміння; виховувати зацікавленість до самостійних дій із предметами; викликати позитивні емоції. А поки робота над посібником триває, вихованці з великим нетерпінням чекають на новий цікавий розвиваючий посібник.

            

Спеціалісти, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.

           Асистент вихователя

     Сиротенко Людмила Анатоліївна

  

             

       Життєве кредо: „Всi перемоги починаються з перемоги над собою”.

   Педагогiчне кредо:„Вихователь, будь сонцем,що випромiнює людське тепло i буть благодатним     грунтом для розвитку людських почуттiв,  її  знання не лише в пам’ятi свiдомостi дiтей, а й       передусiм    у їхнiх думках i серцях”.

Мрiяла ще з шкiльних рокiв стати вихователем. На все життя запам’яталася моя вихователь, її мудрий голос, тепла усмішка, лагідні очі. Мабуть, саме тому я обрала цю професію. Усі свої сили, знання і час вона віддавала,щоб ми стали освідченими і добрими людьми. Як і вона, я хочу віддавати тепло і доброту своєї душі дітям. Мені здається, що справжній вихователь – це людина, яка має не тільки глибокі знання, а ще вміє спілкуватися з дітьми, виховувати їх чесними, працьовитими, добрими.

           Асистент вихователя

     Сабліна Юлія Олександрівна

         

    Життєве кредо: "Перед людиною є три шляхи до пізнання : шлях мислення -  найбільш   благородний, шлях наслідування - найбільш легкий, шлях особистого досвіду -  найбільш важкий".

  Педагогічне кредо: «Залишайся завжди в душі дитиною!»

Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, — з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя.

Діти – маленькі, захопливі, наївні, довірливі. Коли вони окремо від своєї сім’ї, їх треба голубити й любити. Поряд має бути людина, яка стане й мамою, і татом, і бабусею, й водночас – другом і вчителем. Тому вихователь, як на мене, – це набагато більше, ніж професія. Це – покликання.

           Асистент вихователя

     Босенко Валентина Володимирівна                

      

       Життєве кредо: « Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява…Візьми усмішку  і подаруй її тому хто так її потребує»

   Педагогічне кредо: «Сій знання та любов не лише в пам»яті і свідомості вихованців, але і в  їх душах і серцях».

Діти – це дзеркальне відображення дій дорослого. З вихователем у садочку дитина проводить більше часу, ніж з батьками. На плечі педагога лягає велика відповідальність. Від педагога професія вимагає постійно знаходитися у хорошому настрої, мати гарний вигляд, в усьому бути обізнаним та бути взірцем для наслідування. Насправді бути таким легко! Які б не були важкі життєві ситуації,яким би поганим не був настрій – все «лікують» невимушені посмішки дітей, їхній радісний вираз обличчя при зустрічі, їхні подяки, жаління. Коли починаєш бачити що дитина, завдяки тобі та твоїм зусиллям, стає добрішою, слухнянішою, розумнішою – виникає шалене бажання працювати, віддаватися роботі. Усім відомо, що у людини прокидається ентузіазм, виникає задоволення від роботи, коли вона відчуває зворотній зв'язок. Хіба будуть мати вагу безсонні ночі, мала зарплатня,зірваний голос, у порівнянні із тим, що твій вихованець гарно розповів вірш на святі, подякував за все тобі, подарував квіти, поступився місцем бабусі, зробив батькам приємне, заступився за дівчинку… Заради таких прекрасних моментів, які подовжують життя, підіймають настрій та роблять незначними проблеми - варто працювати вихователем. Саме це мене і спонукало опановувати професію

 Асистент вихователя

     Рибалка Софія Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Життєве кредо:«Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще»

Педагогічне кредо:«До кожної дитини ключ знайти, з любов’ю серце їй віддати»