Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Середа,         16.10.2019,            23:46 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кабінет

 

              Адміністрацією та педагогічним колективом КДНЗ(ЦРД) №1 «Малятко» створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в  закладі дошкільної освіти.
Осередком здійснення навчально-виховного процесу та роботи з педагогічними кадрами в  закладі є методичний кабінет, програмово-методичне забезпечення якого відповідає сучасним вимогам та нормам.
Методичний кабінет забезпечений дитячою та методично літературою відповідно переліку програм та навчально-методичних посібників. Книжковий фонд бібліотеки поділений на чотири підрозділи: методична література з каталогом по розділах програми; журнали, газети з каталогом статей з актуальних питань дошкільного виховання; дитяча література (збірки казок, твори українських класиків, дитячих поетів і письменників); новинки методичної літератури.
Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані за розділами програми, розташовані для зручного використання . Окремими розділами виділено нормативні, директивні документи, інструктивно-методичні матеріали Міністерства освіти і науки, обласного, міського управління освіти; документація вихователя-методиста; матеріали атестації працівників; співпраця зі школою, родиною, педагогічна пропаганда.

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, муз керівника. Це зразки планування, проведення тематичних тижнів, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження відповідності знань дітей програмовим вимогам для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи.
У методичному кабінеті регулярно організуються виставки, як епізодичні так і постійно діючі: «Новинки методичної літератури», «Готуємось до педагогічної ради», «Вивчаємо педагогічну спадщину», «Готуємось до огляду-конкурсу».
Матеріали методичного кабінету ефективно використовуються педагогами під час навчально-виховного процесу.

Основні завдання методичного кабінету

• створення науково-методичних, організаційно-педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;

• організація системи роботи, спрямованої на активізацію твор­чого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників;

• виявлення перспективного педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження;

• упровадження в практику роботи дошкільного закладу іннова­ційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду;

• вивчення стану організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності;

• вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповід­но до державних стандартів, організації навчально-виховного процесу;

• інформування педагогів про нові нормативні документи в га­лузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахо­ві видання

Робота методичного кабінету

Спрямовується на створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків. Здійснюється вивчення, узагальнення і по­ширення педагогічного досвіду працівників свого та інших закла­дів, вітчизняного і зарубіжного педагогічного досвіду; розроблення методичних рекомендацій, зразків планування, узагальнення ма­теріалів із питань вивчення роботи педагогів; забезпечення та по­повнення кабінету різними матеріалами (наочно-дидактичними посібниками, науковою, навчально-методичною, енциклопедич­ною літературою, іграшками, атрибутами, аудіовізуальними засобами та ін.), за необхідності — оформлення стендів, виставок тощо.

Предметом особливої уваги й турботи керівництва ЗДО є становлення молодого вихователя.

Попередня бесіда з молодим вихователем може стосуватися таких тем:

-        ознайомлення з традиціями ДНЗ;

-        педагогічна етика (молоді педагоги, які не мають досвіду роботи з дітьми, дуже прямолінійні, легко збуджуються),

-        націлити молодого вихователя на те, щоб він контролював свої емоції, не втрачав «педагогічне обличчя»;

-       з’ясування життєвих планів молодого вихователя та уявлень про роботу

            Форми методичної роботи з молодими вихователями

-        Наставництво і стажування.

-        Школа молодого вихователя.

-        Методичні об’єднання молодих вихователів.

-        Педагогічні кросворди на виявлення педагогічної ерудиції.

-        Рольові ігри. Проведення занять із вихователями, які виконують ролі дітей.

-        Таємне анкетування.

-        Бліц-турніри.

-        Гарячі лінії.

-        Ділові ігри.

-        Тиждень молодого вихователя(проводиться раз на рік).

-        Педагогічний портрет.

-        Семінари-практикуми для молодих фахівців, які працюють два-три роки.

-        Методична скринька (пропонувати молодим вихователям записувати найцікавіші прийоми, методи, новини літератури, елементи досвіду тощо).

-        Педагогічні ігри (дидактичні, ділові, рольові).

-        Моделювання педагогічних ситуацій.