Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Субота,         20.07.2019,            13:22 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні об"єднання

Семінар-практикум для вихователів старших груп та вчителів початкових класів темою якого було «Забезпечення доступності дошкільної та початкової освіти. Формування міжпредметних компетенцій в процесі інтегрованого навчання в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»

28 лютого 2019 року на базі Богуславського КДНЗ (ЦРД)№1 «Малятко» та Богуславської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 було проведено спільний семінар-практикум для вихователів старших груп та вчителів початкових класів темою якого було «Забезпечення доступності дошкільної та початкової освіти. Формування міжпредметних компетенцій в процесі інтегрованого навчання в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа». Всі учасники семінару – практикуму стали глядачами інтелектуальної гри « Що? Де? Коли?» де маленькі знавці показали свої знання та  вміння, повправлялись в дослідницькій діяльності та погрались в цікаві, веселі ігри. А вихователі та вчителі прийняли участь у тренінгу «Вчитель-вихователь нового покоління: який він?», який провела практичний психолог Педченко Т. В.

 

Семінар-практикум для вихователів старших групи з проблеми

  «Виховання  інтересу у дітей старшого дошкільного віку до вивчення англійської мови. Англійська з пензликом у руках»

 

Семінар-практикум для завідувачів, вихователів-методистів ДНЗ та  заступників директорів з навчально-виховної роботи НВК

"Управління розвитком педагогічної творчості вихователів дошкільного закладу"

План проведення та рекомендації РМО можна завантажити тут:

http://dnz-malyatko1.at.ua/navchanya/programka_rmo.rar

 Майстер-клас «Учимося складати портфоліо»

                                                                               

08.02.2018 року в Богуславському КДНЗ №1 «Малятко» завідувачем ДНЗ  Сімак М.М. був проведений майстер-клас «Учимося    складати порт фоліо» з метою поглиблення та розширення знання педагогів   про технологію порт фоліо,вміння упорядковувати  матеріали та формувати «портфель педагога»,  розвитку їх навичок  рефлексії та професійної самооцінки  результатів педагогічної  праці. Завідувач спонукала вихователів до творчості при створенні власного портфоліо. Зазначила,що портфоліо - це опис у фактах  педагогічних якостей і досягнень педагога, які включають в себе документи, що фіксують особисті професійні досягнення у освітній  діяльності, результати навчання, виховання і розвитку його вихованців, вклад педагога у розвиток системи освіти України за певний  період часу та формують уявлення про специфіку підходу і міру його професійної ефективності.

    На майстер-класі були використані такі матеріали :електронна презентація «Вчимося складати портфоліо»,  текст лекції,  матеріали додатків, пам’ятка, папір, ручки. Для виставки: паперові портфоліо педагогів, електронна презентація портфоліо музичного керівника, вихователя, сторінка на сайті вихователя – методиста.

 

 

Орієнтовний перелік документів для включення

в портфоліо вихователя

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

  • Копії документів, що підтверджують  освіту (дипломи, свідоцтва,                                     

           атестаційні листи).

  • Докази професійного зростання педагога (дипломи, грамоти, похвальні листи).
  • Програма роботи над темою самоосвіти.
  • План реалізації теми самоосвіти (по етапах або по роках).
  • Короткий опис методів роботи з  проблеми самоосвіти.
  • Розробки  різних форм роботи з дітьми, батьками з проблеми.
  • План впровадження інноваційної технології.
  • Кращі зразки занять чи інших видів роботи.
  • Письмовий самоаналіз занять (інших форм роботи) і ефективності використаних методів.
  • Порівняльні таблиці розвитку, навченості, вихованості дошкільників.
  • Щоденники і таблиці здоров’я вихованців.
  • Висвітлення системи роботи з батьками.
  • Анкети і їх аналіз.
  • Рекомендації батькам.
  • Анотований список опрацьованої літератури.
  • Інші матеріали та документи, що підтверджують ефективність навчання та виховання дошкільників.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»

Вище зазначені документи та додатково:

  • Конспекти доповідей, виступів.
  • Авторські конспекти занять та інших видів роботи з дітьми.
  • Тематика  та розробки проектів.
  •  Напрям та план роботи з обдарованими дітьми (програми гуртків, секцій).
  • Інноваційні проекти (з вказівкою співавторів).
  • Документи підтверджуючі досягнення учнів (грамоти, дипломи, витяги з довідки по результатам перевірки).

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»

Вище зазначені документи та додатково:

  • Документи, що підтверджують участь у Інтернет - конференціях (сертифікати), друк напрацьованих матеріалів (статті в професійних журналах, газетах, виставлені матеріали на освітянських порталах).
  • Авторські програми з навчання та виховання дошкільників (з додатками).

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії », звання   

          «вихователь – методист»

Вище зазначені документи та додатково:

  • Концептуальна модель навчально – виховного простору.
  • Авторська дидактична система.

Майстер - клас по виготовленню маків.

Семінар-практикум для вихователів старших груп ДНЗ.

   З метою поглиблення та систематизація знань педагогів щодо змісту Базового компонента дошкільної освіти, формування їх професійних умінь щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, вдосконалення педагогічної майстерності вихователів 26 квітня 2016 року на базі Богуславського ДНЗ №1 «Малятко» відбувся семінар-практикум для вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів  з проблеми «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку. Ігрові методи як основа здійснення навчально-виховного процесу під час організації мовленнєвих та логопедичних занять». Питання «Розвиток мовленнєвої компетенції дитини дошкільного віку» відповідно до Базового компонента дошкільної освіти висвітлила в своєму виступі методист районного методичного кабінету Михайліченко Л.Г. яка проінформувала про вимоги до здійснення управлінської діяльності щодо забезпечення виконання завдань з комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей в дошкільних закладах. Досвідом роботи  по застосуванню ігрових методів для забезпечення ефективності мовленнєвих занять поділилась вчитель-логопед Ситник Л.А. , провела тренінгові вправи «Мистецтво комунікації як чинник успішного педагога» та консультацію «Ігрові методи, як основа здійснення навчального процесу під час логопедичних занять». З увагою учасники заходу сприйняли  презентацію досвіду вихователя Кальсін В.В. «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей  дошкільного віку»  з використання  методів інтерактивного навчання дошкільників. Віта Володимирівна детально розкрила інтерактивні методи роботи з дітьми, які сприяють  формуванню мовленнєвої компетенції.

                                  

Учасники семінару переглянули  інтегроване заняття  на тему «Весну ми любимо-словом голубимо», яке підготували та провели вихователь Кальсін В.В., та вчитель-логопед Ситник Л.А. На занятті було використано різноманітні інтерактивні методи роботи. Діти проявили високу активність, творчість. Педагоги стимулювали їх до пізнання, вдало використовуючи інтерактивні та інформаційно-комунікативні методи роботи. З метою визначення рівня поінформованості учасників з проблеми мовленнєвої компетенції дошкільника учасникам семінару було запропоновано виконати вправу «Мовленнєвий кросворд». В підсумку було відзначено, що мовленнєвий розвиток дошкільника та використання ігрових методів мають особливе значення у формуванні особистості, адже мовлення дитини визначає великою мірою її інтелектуальний та загальнокультурний рівень. Всім учасникам були надані добірки: дидактичних та рухливих ігор для розвитку мовленнєвої компетентності та пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку та рекомендації щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять.  

             

 

 

День відкритих дверей на тему: «Оздоровчі технології в умовах дошкільного навчального закладу»

На адресу завідувача дошкільного закладу Сімак М.М .надійшов відгук-подяка про роботу вихователів  Король О.М., Науменко Г.М., Ленченко Т.О.,Кириченко О.А., Кальсін В.. Протягом дня батьки мали змогу переконатись, що вихователі не тільки відповідають за життя та здоров’я дітей, а й професійно здійснюють освітньо-виховну роботу в фізкультурному напрямку.  Ми запропонували батьківській громаді нашого садочка ознайомитись з режимом дня, організацією та проведенням фізкомплексів на прогулянці, ігровою діяльністю, предметно-розвивальним середовищем у групах, побувати на гімнастиці пробудження для малят молодших груп, яку проводили педагоги Лепеха Н.К., Кальсін Т.Г. Гамарник Л.Є. розповіла та показала, як використовується «доріжка здоров’я», а педагоги Науменко Г.М. та Король О.М. надали можливість батькам самим спробувати походити по сольовій доріжці. Приємно почути слова подяки від батьків: «Педагоги ДНЗ №1 «Малятко» завжди доброзичливі, запрошують нас до співпраці. Формують у дітей інтерес до фізкультури та спорту, залучають до спортивних свят та розваг. На заході  «День відкритих дверей» ми побачили організацію та проведення народних рухливих ігор, які проводила музичний керівник  Моргун І.Є. та вчитель англійської мови Приходько О.М., яка підготувала цікавий матеріал з англійської мови. Вона  дотримується принципу: «Учити дивуючи, радуючи, забавляючи». Вважає головним завданням в роботі з дітьми – переконати їх у тому, що вивчати мову цікаво і корисно. Переконана, що вивчення хоча б однієї іноземної мови не лише розвине індивідуальні мовленнєві здібності дитини, а й створить передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами; виховує толерантне ставлення до носіїв інших культур. А завдяки презентації, яку підготувала Кальсін В. В. ми зрозуміли як багато значить робота вихователів у фізичному та емоціональному розвитку наших дітей.