Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Субота,         15.12.2018,            08:34 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мережа закладу

 

 

 

Наше педагогічне кредо:

    «Щоб  мати  доступ  до  чудового  палацу,

                 ім’я  якого  дитинство,

            ми  повинні  перевтілюватися,

           ставати  на  якусь  мить  дітьми».

 

                

    Музичний керівник : МОРГУН ІРИНА ЄВГЕНІЇВНА

Художньо-естетична освіта не лише залучає дитину до ігрових культурних надбань,  а й формує її ціннісне ставлення до навколишнього світу, дає змогу гармонійно розвиватися. Музичні здібності дітей ефективно розвиваються у процесі навчання на музичних заняттях, де музичний керівник використовує творчі завдання, які ґрунтуються на фольклорному матеріалі, в усіх доступних для дітей дошкільного віку форматах: пісня, гра на дитячих музичних інструментах, танок, народна пісня. Намагаюся навчити дітей сприймати музичні явища цілісно, активно й усвідомлено. Все вивчене використовую у святах і розвагах, музичних казках, які показую для батьків і дітей.

            

 

Інструктор з фізичної культури: РОБАК ІННА ВАСИЛІВНА

       Найбільше багатство – здоров'я дитини,

       А діти здорові – багатство родини,

       Як будуть здоровими діти рости,

       То буде країна багатством цвісти!

  Діти постійно перебувають у русі, вони – непосидьки. Саме ця непосидючість, прагнення рухатися допомагають малечі пізнавати навколишній світ. На заняттях з фізичної культури я намагаюся так організувати рухову діяльність, щоб вона наповнювала дітей позитивною енергією, приносила тільки задоволення від фізичних вправ, від спілкування між собою та  з дорослими. Їх сяючі очі, усміхнені обличчя, радісний щебет, небажання залишати цікавий уявний світ занять фізкультурою – стане міцною основою формування у дітей дієвого бережного відношення до свого здоров я.

       

Практичний психолог: ПЕДЧЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

       «Люби – всіх, довіряй – обраним,

               не роби зла – нікому»

Психологічний комфорт – це відчуття задоволення, прийняття оточення, відповідності стану індивіда до навколишніх умов існування. Якщо змалечку дитину виховувати в атмосфері любові та взаєморозуміння, вона виросте чуйною і доброзичливою. Якщо ж батьки зривають на ній всі свої невдачі й подають приклад стосунків, не гідний наслідування, то дитина зростатиме, частково, а іноді й жорстокою у ставленні до інших.  Отож, якою виросте наша дитина залежить повністю від того які умови ми їй створюємо, які речі вона вважатиме для себе прийнятними і відповідно комфортними, а які ні.

        

Медична сестра: ГОНЧАРОВА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА

У нашому медичному блоці здійснюємо антропометричні вимірювання дітей.  Надаємо медичну допомогу дітям, які захворіли, своєчасно ізолюємо їх до приходу батьків. Проводимо квартування груп. А також проводимо санітарно-освітню роботу з  вихователями, помічниками, батьками. Ведемо контроль за виконанням санітарно-гігієнічних норм та правил приготування їжі та кулінарною обробкою продуктів.

        

Вчитель-логопед: ЛЕНЧЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

В закладі обладнано логопедичний кабінет в якому розміщено методичний матеріал та обладнання, необхідні для успішної роботи вчителя-логопеда з дітьми (шпателі, спирт, вата, настінне дзеркало, дошка, настільні ігри, предметні та сюжетні картинки, навчально-розвивальні посібники та дитячі іграшки, папки з інформаційними матеріалами, методична та педагогічна література, таблиці тощо). Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є планування і здійснення навчально-корекційної роботи з вихованцями які мають недоліки мовленнєвого розвитку. Під час виховання дітей вчитель-логопед та вихователі розв'язують завдання, що визначені Базовим компонентом , програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт" у напрямках розумового, фізичного та естетичного розвитку дітей. Але основним завданням є корекція мовного розладу та розвиток аспектів мовлення.