Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Понеділок,         25.06.2018,            14:27 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Колективні перегляди

 

Серед головних завдань  дошкільного навчального закладу №1 «Малятко» є створення інноваційної педагогічної системи. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема  підвищення кваліфікації і професійної компетентності кожного педагога,  розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, досягнення оптимальних результатів у навчанні, вихованні і розвитку дошкільників. Колективний перегляд різних видів діяльності в дошкільному навчальному закладі є однією з форм роботи з  підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

9 березня 1814 року загорілась на небі нова зірочка, саме в цей день народився маленький хлопчик, який згодом став великим поетом зі світовою славою, нашим славним Кобзарем. Люди з таким обдаруванням, з таким Божим даром народжуються раз на століття. Так 12 березня 2018 року педагоги нашого закладу мали змогу переглянути відкрите інтегроване заняття з пріоритетом художньо-продуктивної діяльності «Про Тараса Григоровича Шевченка і дорослим і малим». Заняття з дітьми  старшої групи провела вихователь Ленченко Тетяна Олександрівна. В ході заняття  діти дізнались про життєвий та творчий шлях великого українського поета та його дитинство, декламували вірші, співали та слухали пісні на вірші поета, створили колективну роботу за мотивами твору Т.Г. Шевченка. І дорослі, і діти шанують геніального українського поета, художника, борця за волю народу і завжди пам’ятатимуть його заповіти.                               

 

 

               

Важко уявити собі дошкільне дитинство без книги. Супроводжуючи людину з перших років його життя, художня література надає великий вплив на розвиток і збагачення мовлення дитини. Слухаючи знайому казку, вірш, дитина переживає, хвилюється разом з героями.23 лютого 2018 року педагоги нашого закладу мали змогу переглянути відкрите інтегроване заняття з пріоритетом художньо-продуктивної діяльності «Вітаміни для зайченяти». Заняття з дітьми другої молодшої групи провела досвідчений вихователь Кальсін Тетяна Григорівна. На заняття до малюків завітала мама Зайчика з хворим Зайченям. Діти разом з вихователем розважали Зайченя: лікували йому вушко, співали колискової, малювали вітаміни. Їх зусилля не були марними, Зайченя одужало та з задоволенням гралося в ігри з дошкільнятами. На закінчення заняття мама Зайчиха подякувала дітям та пригостила їх смачними справжніми вітамінами.                        

                               

Математика – це потужний фактор інтелектуального розвитку дитини, формування її пізнавальних і творчих здібностей. Найголовніше завдання вихователя – це прищепити дитині інтерес до пізнання. Для цього – заняття повинні проходити в цікавій ігровій формі. 12 лютого 2018 року в КДНЗ (ЦРД) №1 «Малятко» пройшов колективний перегляд заняття з логіко-математичного розвитку «Великий, малий», який провела вихователь молодшої групи Король О.М. Дошкільнята в ігровій формі протягом заняття закріпили поняття «великий», «малий», «широкий», «вузький»; кольори: червоний, жовтий, зелений; погралися в гру та на закінчення зняття отримали смачненькі подаруночки. 

 

                   

25 січня 2018 року в другій молодшій групі " Фіалка"  був проведений колективний перегляд інтегрованого заняття «На прогулянку з лялькою», який провела Гамарник Л.Є. До найменших дошкільнят завітала в гості лялька, яка запросила дітей на прогулянку до лісу. Разом з лялькою діти пригадали, хто живе у лісі, відтворили голоси птахів та тварин, погралися в гру та, повернувшись в садочок, виготовили для ляльки рушничок. Педагоги нашого закладу під час колективного перегляду не тільки подивилися роботу своєї колеги, а й взяли активну участь в обговоренні переглянутого заходу.

 

                                                

Дошкільний вік – це перша сходинка у самостійне життя. Саме від нас, вихователів, залежить наскільки буде сформоване у дітей почуття гордості за свою країну, формування національної свідомості, готовності бути гідним громадянином своєї держави.Так 12.05.2017 у молодшій групі «Дзвіночок» вихователем Лепеха Н. К. було проведено інтегроване заняття з пріоритетом пізнавального розвитку «Українці ми маленькі».Діти із задоволенням відповідали на питання вихователя, розповідаючи про свої родини, відгадували казки. Маленькі україночки вразили учасників весняним таночком, а народна гра «Віночок» викликала масу позитивних емоцій. Українська музика, вірші, музичні паузи сприяли підтриманню загальної атмосфери заняття. Педагоги інших груп  мали нагоду аналізувати дії своїх вихованців, пишатися їхніми успіхами, а також спілкуватися з колегами.

 

Дошкільна дитинство є важливим і сприятливим періодом для розвитку математичних уявлень. Від того, як закладені елементарні математичні уявлення у значній мірі залежить весь подальший шлях математичного розвитку дитини.Правильно організована діяльність дітей і вихователя в процесі навчання забезпечує достатній рівень логіко – математичного розвитку дітей.  07.04.2017 у старшій групі «Фіалка» вихователем Кальсін Т.Г. був проведений колективний перегляд інтегрваного заняття з пріоритетом логіко-мтематичного розвитку «Математична школа тітоньки Сови». Завдання, використані на занятті, ставили дитину перед необхід­ністю спрямувати свої розумові зусилля на по­шук нових і вибіркове використання наявних у неї знань і вмінь для розв'язання нового конк­ретного завдання. Виконуючи завдання, діти закріпили знання про сенсорні еталони: форму, колір, розмір, товщину; геометричні фігури; множину; порівняння, класифікацію та серіацію. Заняття пройшло на високому методичному рівні, діти отримали масу задоволень, а всі присутні мали можливість переконатись у ґрунтовній роботі вихователя з підготовки дітей до школи. 

 

Шашки-це мудра народна гра. Як інтелектуальний спорт шашки стали невід’ємною  частиною загальнолюдської культури. Шашкова боротьба –це змагання  в витримці, логічності мислення. Починати  заняття  шашками слід  в описовому і казковому вигляді. Систематичні ігри-заняття дають  змогу  розкрити розумові, естетичні, вольові, моральні риси вихованців. Заняття дають змогу виховувати  в дитині наполегливість, упевненість , чуття колективізму.Граючи дитина живе в світі казки і перетворенні звичайної дошки і шашок  в казкові, а вміння знаходити в звичайному незвичайне, збагачує дитячу фантазію, приносить естетичне насолодження . В процесі  занять шашками діти отримують цілий комплекс умінь і навичок необхідних в практичній діяльності та житті. 27.01.1017 року у старшій групі «Ромашка» відбувся колективний перегляд ігрової діяльності «Подорож до Королівства шашок», який підготувала та провела вихователь Король Олена Миколаївна. Навчання дітей грі в шашки  це створення умов зростання активної, творчої особистості дитини, дає змогу розвивати особистісні властивості. створення таких життєвих обставин, у яких активізується особистісні якості, що поступово зміцнюються та вдосконалюються і стають основою вироблення у подальшому індивідуальних стилів діяльності, поведінки та  життя.

 Справжніх патріотів своєї Батьківщини найкраще виховувати з дитинства і цей процес формується з дошкільного віку вихованням любові до своєї Батьківщини. Український дитячий музичний фольклор – це найцікавіший, доступний, багатофункціональний матеріал для виховання дітей дошкільного віку, сутність якого полягає в наданні дитині перших відомостей про оточуюче середовище, передачі суспільних моральних цінностей і культури свого народу через прості форми фольклорного матеріалу. З цією метою 29 листопада музичний керівник Моргун І.Є. провела відкритий показ на тему «Українська народна пісня та фольклор у вихованні патріотичних почуттів дошкільників». Діти мали змогу ознайомитися з «Легендою про українську пісню»,слухали та виконували колискові пісні,знайомилися з традиціями українського народу.

 Відповідно до річного плану роботи Богуславського ДНЗ №1 26.10.2016 року в старшій групі «Фіалка» було проведено колективний перегляд трудової діяльності в куточку природи «З любов’ю до природи». Провела трудову діяльність вихователь Гамарник Лариса Євгеніївна. В ході роботи діти виявили хороший рівень знань особливостей кімнатних рослин, основних дій по догляду за ними, знарядь праці у догляді за рослинами. Трудова діяльність проходила активно, всі діти брали участь у догляді за рослинами. Особливо дітям сподобалось самостійно розподіляти види робіт та виконувати роботу разом. Всі присутні вихователі відмітили підготовку вихователя та дітей, методично вірно сплановану трудову діяльність та високі результати діяльності дітей.

  Свої перші найяскравіші, незабутні враження людини отримує від чарівного світу природи: височенного синьо – голубого неба, яскравого сонця, зелені рослини, співу птахів, ніжного запаху квітів… Чим швидше душа малюка прилучається до природи, тим скоріше дитина розвивається, стає свідомішою, чутливішою, добрішою, ніжнішою, допитливішою. Завдання дорослих – навчити дитину жити в світі природи, відчувати себе невіддільною її часточкою, прищепити бажання оберігати її. Саме з такою метою було проведено відкрите заняття з ознайомлення з природним довкіллям у молодшій групі «Волошка» на тему «Подорож до осіннього лісу». Діти в ході подорожі закріпили назви диких тварин та їх дитинчат, погралися в гру з зайчиком, допомогли приготуватися звірям до суворої зими та задоволені повернулися в садочок.