Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Понеділок,         25.06.2018,            14:39 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інклюзивна освіта

           Думаємо, ця добірка корисних і цікавих відео стане у нагоді кожному.      

                          

Відео можна переглянути тут  http://nus.org.ua

 НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

можна переглянути тут http://dnz-malyatko1.at.ua/navchanya/normativne.rar

Інструктивно-методичні  рекомендації  щодо організації  діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах можна переглянути тут 

http://dnz-malyatko1.at.ua/navchanya/1_9-487-list_mon_inkljuzija_u_dnz.rar

Пріоритетні завдання інклюзивної освіти

Враховуючи сучасні вимоги реформування освіти щодо впровадження в практику роботи закладу інклюзивної освіти колектив ДНЗ визначив пріоритетні завдання:

1. Забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на виховання і навчання;

2. Створення єдиного психологічного комфортного освітнього середовища для дітей, які мають різні стартові можливості;

3. Матеріально-технічне оснащення для створення безбар’єрного середовища;

4. Кадрове забезпечення;

5. Регламентація нормативно-правовими документами щодо забезпечення навчально-виховного процесу;

6. Запровадження системної організаційно-методичної, консультативно-роз’яснювальної роботи серед батьків, педагогів, працівників, громадськості щодо забезпечення права дітей з особливими потребами на освіту та виховання.


Основні принципи та цінності інклюзивної освіти


Цінності інклюзивної освіти:

- визнання того, що всі діти можуть навчатися;

- робота зі всіма дітьми, незалежно від їх віку, національності, мови, походження, особливостей розвитку;

- вдосконалення освітніх структур, систем і методик для забезпечення потреб всіх дітей;

- частина великої стратегії по створенню інклюзивного суспільства;

- динамічний процес, який знаходиться постійно в розвитку.

Інклюзивна освіта базується на таких принципах:

- Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.

- Кожна людина здатна відчувати і думати.

- Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.

- Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.

- Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.

- Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.

- Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.

- Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.

- Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.

- Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.

- Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.

- Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної

освіти кожною дитиною.

- Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.


Переваги інклюзивної освіти:



1. Для дітей з особливими освітніми потребами:

Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.

Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.

Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.

У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.

2. Для інших дітей:

Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.

Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.

Діти вчаться співробітництву.

Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.