Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Вівторок,         17.09.2019,            04:13 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Діалог зі спеціалістами

  Приходько Олена Михайлівна

 учитель англійської мови

                                                           

        Педагогічне кредо:

     "Знання складаються із дрібних крихт щоденного досвіду" 

         Творче кредо:

 "Ніколи не зупиняйся на досягнутому, бо житя - це процес, тому потрібно завжди  рухатися вперед"

   

 

Сучасне життя із його змінами у політичному, економічному, духовному і культурному аспектах вимагає високого    освітнього рівня молодого покоління.
 Інтеграційні процеси, що відбуваються у Європі і у світі неможливі без знання іноземних мов.
 Ось чому так важливо для громадян  незалежної України «зробити мовний прорив», тобто опанувати іноземну мову на  достатньому рівні.

 Така можливість є  у вихованців нашого дитячого садочка " Малятко", адже чим раніше діти матимуть можливість  ознайомитися з іноземною мовою тим краще вони її опанують.

                                     Моргун Ірина Євгенівна

                                                           музичний керівник

 

      Життєве кредо:

    «Завжди допомагати усім, хто цього потребує»

    Професійне кредо:

    "Музичне виховання - це не виховання музиканта,а перш за все    виховання людини"

     В. Сухомлинський

 

 

 

 

Дошкільні роки - це час найбільшого нагромадження музичних вражень, інтенсивного розвитку музичного сприйняття. Дитина ознайомлюється зі світом музики, охоче долучається до музичної діяльності, їй цікаві заняття, пов'язані з музикою. Музика володіє сильним психологічним впливом на людину. Вона впливає на стан нервової системи (заспокоює, розслаблює чи, навпаки, розбурхує, збуджує), викликає різні емоційні стани (від умиротворення, спокою та гармонії до неспокою, пригніченості або агресії). Вона тішить дітей і спонукає їх до активності, дає яскраві художні та музичні враження, розвиває здатність глибше сприймати всю красу музики. У Богуславському ДНЗ № 1 «Малятко» створені умови для музичного виховання дошкільнят: є музичний зал з фортепіано, музичний центр, велика картотека дисків з дитячими піснями та музикою, різні дитячі музичні інструменти, дидактичний матеріал для проведення занять.Навчання музики важливе для кожної дитини. А побачити, чи є у малюка музичні здібності можна лише в процесі навчання. Більш того, саме в процесі навчання відбувається і розвиток музичних здібностей.

Музичне мистецтво – один з могутніх засобів у формуванні особистості дошкільника. Тому, використання музики, як засобу виховання дітей, є одним з найважливіших завдань нашого дошкільного закладу.

Головні завдання, які я ставлю перед собою на музичних заняттях:

-        виховую любов та інтерес до музики;

-        допомагаю дітям увійти у світ музики, відчути її, зрозуміти;

-        збагачую музичні враження дітей шляхом ознайомлення їх з різноманітними музичними творами;

-        навчаю дітей злагоджено співати, гарно і ритмічно рухатися під час музики, грати на музичних інструментах;

-        розвиваю музичні здібності у дітей, емоційну чутливість, музичний слух, а також творчі та артистичні здібності.

- використовую в роботі методику К.Орфа ( гра на шумових музичних інструментах)

Всі ці завдання взаємозв’язані і залежать від вікових особливостей дітей.

У нашому ДНЗ святкові ранки та щоденні музичні заняття відрізняються цікавими сюжетами, сюрпризними моментами, добором музично-поетичного репертуару, доцільного за змістом та характером музичного супроводу.

 

Васильченко Наталія Володимирівна

учитель - логопед

     Педагогічне кредо:

"Я – учитель , і дітям себе віддаю. Шукаю , знаходжу , радію , горю".

     Життєве кредо:

      "Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!"

       

 

 

ЧАС ЗВЕРНУТИСЬ ДО ЛОГОПЕДА

 Підставою для відвідування логопеда є неправильна вимова звуків.
Свистячі звуки: [С], [З], [Ц] – малюк повинен чітко вимовляти до кінця 3 р. життя.
Шиплячі і сонорні звуки: [Ш], [Ч], [Ж], [Л], [Р] до кінця 5 р. життя.
Якщо ви помітили помилки і вас тривожить мова вашої дитини зверніться до логопеда за консультацією і невідкладно, чим довше малюк буде картавити і шепелявити, тим міцніше закріпиться у нього неправильна вимова і тим важче буде в майбутньому виправити порушення.

Педченко Тетяна  Володимирівна

практичний психолог

       Педагогічне кредо:

 «Дитина» – це неповторний витвір мистецтва,  який можна поповнювати найяскравішими кольорами. Любов, увага і терпіння – три основні складові успішного виховання

     Життєве кредо: 

« Світ – це дзеркало, і воно повертає кожному його власне зображення» У.Теккерей

 

Психологічна служба діє в системі освіти для підвищення ефективності навчально-виховного процесу, своєчасного виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку вихованців у навчальній діяльності та поведінці. Психолог організовує методичну роботу з адміністрацією, педагогічним колективом з проведення діагностики ціннісних орієнтацій та установок дітей та вихователів, організованості та психологічного клімату в групі та педагогічному колективі, особливостей спілкування.

Практичний психолог - це...

- "жива" вода для дитини, якою можна зцілити всі рани душі;
- "швидка допомога";
- садівник, який знає, куди посадити ростки, щоб вони розцвіли дивними квітами, які потрібні умови для кожної рослини і які сусіди;
- місток між дитиною та іншими дітьми;
- дорослий, який по-справжньому любить гратися;
- творець психологічного клімату в колективі і каталізатор його творчого потенціалу

Основні завдання психологічної служби закладу

- проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;
- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;
- психодіагностика;
- корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;
- допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;
- психологічний супровід обдарованих дітей;
- психологічний супровід новоприбулих дітей;
- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі;
- адаптація першокласників.

Шевченко Інна Василівна

інструктор з фізичної культури

   Життєве кредо: 

   "Хто не бачив труднощів, той не оцінить  благополуччя"

   Педагогічне кредо:

   "Щоб виховати хорошу людину, потрібно  бути людяним, мудрим та впевненим у собі".

 

З професією вихователя я знайома ще з самого дитинства. Моя мама ще з малку говорила, що це сама гарна та добра професія на цій землі. Що очі та усмішка дітей, це саме велике на світі, що ніколи не побачити таку відкриту і щиру людину, як в самому дитинстві. Тому треба дітей навчати, виховувати, вони ж ніколи не залишаться маленькими , у них попереду дуже тяжке життя, в яке їх треба поступово вести. Не на хвилиночку я не шкодую про обрану мною професію – вихователь. Я завжди мріяла, щоб моя професія, якою вона  б не була, завжди приносила б мені радість та радість оточуючим мене людям. І саме такою для мене є професія вихователя. Саме у цій професії я можу реалізувати себе, свої знання, вміння, навички та допомогти кожному маленькому творінню увійти в цей чудовий світ з певним, багатим запасом знань.

                                                              Мета фізичного виховання дітей дошкільного віку 

зміцнення здоров'я, правильний фізичний розвиток, виховання навичок здорового способу життя.