Ви увійшли як Гість | Група "Гості"


                                                                                 

                                         Субота,         20.07.2019,            13:23 
БОГУСЛАВСЬКИЙ КДНЗ (ЦРД) 1 "МАЛЯТКО"
Меню сайту
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Корисні посилання

Видавництво педагогічна преса

 

Національна дитяча «гаряча» лінія


Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Адміністрація та колектив

                                            Завідувач КДНЗ(ЦРД)   Сімак Майя Михайлівна

                                    

    «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант,вміння їх вирощувати – мистецтво.Але  найважливішим є любов до дитини.Дитина  – це не  посудина, яку потрібно заповнити,дитина  – факел, який  треба запалити.» 

          У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги  до професійно-управлінської    компетентності завідувача дошкільного  навчального закладу, його педагогічної майстерності, психологічної  грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції,  самостійно розв’язувати різноманітні завдання  в нестандартних ситуаціях,  ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено  такими  основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація  на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу,  формування позитивного  іміджу    дошкільного закладу, упровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій.

           "Обрати професію за покликанням і присвятити їй життя - це справжнє щастя".

     Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем дошкільного закладу?" Відповідь проста - Не просто, тому що  одна особа поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник дошкільного закладу, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей. Завідувач ДНЗ - взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу. Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач дошкільного закладу маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:

 - вміти вибирати інформацію та структурувати її;

 - вміти прогнозувати  шляхи розвитку закладу;

 - мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;

 - приймати нетрадиційні управлінські рішення;

 - прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.

Компетентність керівника ДНЗ є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.

   А тому:

 Моє життєве кредо: Всі перемоги починаються з перемоги над собою.

Творче кредо:  Мудра людина вимагає спочатку від себе, а потім від інших.

Педагогічне кредо: Керувати — означає вести до успіху інших.

      Завданням педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
      Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
      Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитися досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт.

     Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію.

                          НАШ КОЛЕКТИВ

      "Малятко"  -  садочок неповторний» - саме з цих слів починається Гімн дошкільного навчального закладу № 1, який очолює Сімак Майя Михайлівна. Тут працюють завзяті, творчі, талановиті педагоги, які віддано люблять дітей. Колектив педагогів - це не просто колеги і співробітники, це велика сім`я, яка любить садочок і створює такі умови, щоб хотілося йти на роботу. Завжди прагнуть працювати так, щоб було цікаво як вихователям так і дітям

Всього працівників -41 ;

 Педагогічних працівників - 22;
з них з вищою освітою - 19;
з середньою спеціальною освітою - 3.

Із усіх педагогічних працівників:

Завідувач - 1;
Вихователь-методист - 1;
Вихователі - 10;

Учитель-логопед-2;

Учитель іноземної мови-2;
музичний керівник - 1;

практичний психолог - 1;

асистенти вихователя - 4;

інструктор з фізичної культури- 1.
 

За наслідками атестації встановлено і підтверджено наступні кваліфікаційні категорії:

Спеціаліст вищої категорії - 9;
Спеціаліст І категорії - 2;
Спеціаліст ІІ категорії - 1;
Спеціаліст - 10;

Присвоєно педагогічні звання:

"Вихователь-методист" -1;
 

Обслуговуючий персонал:

Завідуюча господарством - 1;

 Медична сестра - 1;
Помічники вихователів - 6;
Кухарі та інші - 13.

    У дошкільному закладі працють  молоді спеціалісти. З молодими вихователями проводиться робота щодо підвищення їхнього професійного рівня, вони активно співпрацюють зі своїми наставниками, відвідувають «Школу молодого вихователя»  яка працює в дошкільному закладі №1 та навчвчальних закладах міста. У роботі школи молодого вихователя закладу беруть участь майже всі члени педагогічного колективу. Це є своєрідним стимулом у підвищенні рівня професійної компетентності як молодих , так і досвідчених педагогів.
 
 
 
 
 
 
     Колектив закладу - це однодумці, яких об`єднує найцінніше - Дитина. Педагоги переконані у тому, що малюки розвиваються в унікальний та індивідуальний спосіб. Діти приходять до дитячого садка з власними навчальними інтересами й потребами, індивідуальними стилями й здібностями.
    У дитячому садочку створено атмосферу , де діти почуваються захищеними, значущими. Працюють тут творчі люди, знавці своєї справи, які разом із керівництвом закладу перебувають у постійному творчому пошуку шляхів та підходів оновлення, гуманізації індивідуалізації освітнього процесу. 
    Колектив закладу перспективний, ініціативний, має високий творчий потенціал, завжди радий поділитися своїми надбаннями.